Осторожно, секта! Духовный центр "София" , София Ивановна Святодух
информация с сайта:  http://www.vv-orthodox.org/index2/index208/index208.htm

Апостоли маразму

Нова тоталітарна секта, центр якої знаходиться в Дніпропетровську, вербує адептів на Волині.

Вже кілька років поспіль на Волині діють двоє осіб, які регулярно приїжджають, зокрема в м. Нововолинськ, проводять в орендованих квартирах релігійні обряди, називаючи себе "отцем Володимиром" та "матушкою Соф'єю". Інформація про "помічного батюшку" поширюється з уст в уста. Прихожани наших храмів, шукаючи зцілень і чудес йдуть до них. Ми спробували з'ясувати що це за люди, яке їх вчення? Чи дійсно вони є православними, за яких себе видають?

Дізнатися про віру цих людей можна з журналу "София премудрость Божия", який вони видають та розповсюджують, та з їхніх проповідей.
София Святодух
Проповідники секти: Соф'я та Володимир Михальнюки
Вчення
Всі християни вірять в Бога Єдиного в трьох лицях – Отця і Сина і Святого Духа, Трійцю Єдиносущну і Нероздільну. Тайна Святої Трійці є незбагненою для людського розуму. Та в мірі, сприйнятній для нас, Господь відкрив її у Святому Письмі, творах святих отців та вчителів Церкви. Свою віру ми повсякденно сповідуємо у "Символі віри".

Так звані "отець Володимир" та "матушка Соф'я" проповідують вчення, що кардинально відрізняється від християнського. Вони стверджують, що слова Христові: "Коли ж прийде Він, Дух істини, то наставить вас на всяку істину; бо не від Себе говоритиме, а буде говорити те, що почує, і майбутнє звістить вам" (Ін. 16,13), відносяться не до Духа Святого, як розуміє їх християнська Церква ось уже два тисячоліття, а до жінки, що мешкає у Дніпропетровську, має чоловіка, двох дітей і займається приватним цілительством. У журналі "Софія" (№1/2002, стор.20) говориться: "Нам Духом Святим дано одкровення, що Ера, про яку провіщав пророк Іоіл, вступила у свій основний етап 20 квітня 2002 року… ми одержуємо численні одкровення про те, що в найближчі роки в Україні буде явлена світу Жінка, Дочка Божа… про Неї й говорив Христос".

Примітивно розуміючи Божество вони пишуть: "…якщо на Землі є мати й батько, то і на Небі теж", і далі кажуть, що Дух Святий має жіночу природу. В православному богослов’ї існує вчення про Софію – Премудрість Божу. Тут йдеться про Другу Іпостась Святої Трійці – Предвічного Логоса (Божественне Слово – Ін. 1,1). Спекулюючи обривками цитат з Писання, та творів деяких богословів так званий "отець Володимир" вистроює свої богохульні висновки, що брудно ганьблять велич Божу, обожнюючи грішну людину.

Коли глянеш на томний погляд "богині" на численних фото, яким покланяються ці люди стає моторошно від страшної бездни богохульства, що підступно маскується під Православ'я!

Статті та проповіді цих людей являють собою кашу з цитат із Святого Письма, уривків богословських думок, різноманітних благочестивих історій, окультних ідей і вчень. Наприклад сектанти вірять в реінкарнацію (переселення душ) та існування інопланетян. Кожна людина, за їхніми словами, поєднана "невидимою пуповиною" з Царицею небесною, яка може перекрутитися і забитися подібно шлангу, а вони – "отець Володимир" та "матушка Соф'я" – можуть її розправити та прочистити (звичайно не безкоштовно).

Софія

Софія, за словами сектантів" є "духовним наставником", "патріархом нашої церкви", "втіленням Святого Духа", "рівною з Іісусом Христом". Хто ж вона насправді?

Софія (прізвище її ніде не згадується) народилася в 1958 році в Дніпропетровську. Її "житіє" розповідає, що з дитинства вона страждала візіонерством – бачила ангелів, чула голоси, передбачала білети на екзаменах. Це хвилювало батьків і вони неодноразово зверталися до лікарів. Цікаво, що прабабця Софії теж займалася цілительством. Вона, мабуть, і передала правнучці свої "вміння".
 
София Святодух (Лепша Лариса Ивановна)
Софія на троні. Послідовники Софії переконані,
що ця жінка – Дух Святий, рівна з Іісусом Христом


Після закінчення школи "пророчиця" вийшла заміж у 17 років. Потім "втілення Святого Духа" працювала завбазою на фабриці індивідуального пошиву взуття.

В 1985 році Софія потрапила в автомобільну катастрофу. Пошкодження були сильними і в цей час вона знову почала бачити видіння. Протягом чотирьох тижнів у лікарні вона спілкувалася з "чоловіками в білих одежах", які являлись їй і проводили "невидимі для інших операції" за допомогою "багатокольорових потоків світла" та "променів, що нагадують лазерні". Далі в "житії" розповідається, що після виписки з лікарні до неї прийшов "Іісус Христос", вручив Біблію і почав регулярно повчати її. По цій вказівці Софія навчалася в "Українській асоціації народної медецини", "Міжнародному центрі психотренінгової культури", "Міжнародному центрі психоенергетики" та інших організаціях окультного характеру, зі ще довшими назвами, що як гриби після дощу росли в постперебудовну епоху.

В 1991 році Софія розпочинає свій бізнес – займається цілительством та проповідує своє вчення. На сьогодні в Дніпропетровську побудований духовний центр "Софія" – храм цієї жінки, в якому проводяться регулярні культові дії: Софія воссідає на позолоченому троні і їй поклоняються як богу.

За розповідями адептів, вона напряму спілкується з Іісусом Христом, ставить Йому запитання, приймає відповіді. Іноді, коли вона сидить на троні, – кажуть сектанти, – Іісус Христос сходить з неба і стає біля неї. І все це прикривається православними іконами, хресним знаменням та іншою церковною атрибутикою. До такого зухвалого блюзнірства не дійшла жодна секта! Це межує із сатанізмом!

У своїх проповідях волинські проповідники "отець Володимир" та "матушка Соф'я" відкрито стверджують, що Софія з Дніпропетровська є втіленням Святого Духа, Третьою Іпостассю Святої Трійці, рівною з Іісусом Христом. Її фотографії знаходяться на олтарях поряд з іконами Спасителя та Божої Матері.

Цікавими є розповіді "матушки Соф'ї" про те як на сеансах Софії біси виходять з людей і каються. На прохання Софії Господь прощає бісів – вони стають світлими ангелами і служать цій пані. Все це особисто бачать "отець Володимир" та "матушка Соф'я".

Кожен, хто хоч трохи знайомий з православною аскетикою знає яку виставу можуть розіграти демони, щоб тільки погубити людську душу. "І не дивно: адже сам сатана набуває виду Ангела світла, а тому не велика річ, коли й слуги його набирають вигляду служителів правди"(2 Кор.11,14-15). Ось що читаємо в Печерському Патерику, в житії преп. Ісакія: "Одного разу, за звичаєм, звечора почав поклони класти, співаючи псалми аж до півночі. І, втомившись, сів на сідалищі своєму. І коли сидів він, як звичайно, свічу загасивши, раптом світло возсіяло в печері, ніби від сонця, так, аж і очі людські сліпило. І прийшли до нього два юнаки прекрасні, і сяяли обличчя їхні, немов сонце. І кажуть йому: "Ісакію! Ми - янголи, а ось іде Христос із янголами". І Ісакій, вставши, побачив натовп бісів, і обличчя їхні [були] яснішими від сонця, один же посеред них сяяв дужче від інших, і обличчя його променилося. І сказали йому: "Ісакію! Це - Христос! Поклонися йому". Ісакій же не зрозумів бісівського дійства, ні здогадавшись перехреститися, вийшов із келії [і] поклонився, як Христу, бісівському дійству. Біси ж, кликнувши, кажуть: "Наш єси, Ісакію!" І завели його до келії, і посадили, і почали сідати коло нього. І була повна келія бісів, і вулиця печерна. І каже один із бісів, якого називали "христосом": "Візьміть сопілки, і бубни, і гуслі, і вдарте, а Ісакій нам затанцює". І вдарили [музики] в сопілки і в гуслі, і в бубни, і почали вони грати. І, втомивши його, залишили його ледве живого, і, наругу сотворивши над ним, пішли."

Слід зауважити, що послідовники Софії приділяють велику увагу видінням. "Отець Володимир", наприклад, розповідає, що бачить Іісуса Христа, ангелів кожен день. Іноді йому являється навіть Бог Отець. Нагадаймо, що в Євангелії сказано: "Бога ніхто не бачив ніколи"(Ін.1,18). Бога Отця, Який не втілювався і не приходив на землю, канони забороняють навіть зображати на іконах. Але це все не стосується "отця Володимира", він – бачить.

До речі про "отця Володимира". На питання про освіту він таємничо мовчить, а хіротонію (висвячення в священики) отримав напряму від Бога. Нагадаємо читачам, що православні священики отримують свячення від рук єпископа, як носія апостольського преємства.

З "матушкою" теж цікаво виходить, може й вона "висвячена", адже повчає прихожан так як і "батюшка", а то навіть й більше бо домінує інтелектуально. Під час молитов вона теж робить паси руками, виганяє бісів, спілкується з "небесним вчителем", яким для неї є св. Іоанн Богослов. Вона признається, що коли "працює з ангелами", в неї вселяються Іоанн Богослов, св. Варвара та інші. І знову правда проступає – ми знаємо хто може вселятися в людину, це ніяк не святі угодники, а біси.

Взагалі, відношення православної церкви до різного роду видінь та явлень різко негативне. Святі Отці у своїх творах закликають до духовної пильності та застерігають від уяви якихось образів під час молитви. Нездоровим з духовної точки зору є бажання бачити видіння та явлення, це – прямий шлях до духовної «прелесті» (самоомани) та психічних розладів.

В святоотецькій літературі зустрічаємо багато випадків, коли біси, спокушуючи людей, повчали їх, начебто добру, пророкували майбутнє. «Демони лукаві, – свідчить преподобний Антоній Великий, – вони здатні приймати різні образи і вигляд. Часто представляються співаючими псалми і згадують слова Писання... Їх ніяк не треба слухати, чи спонукають вони до молитви, чи перестерігають, щоб ми зовсім нічого не їли, чи звинувачують і викривають нас в гріхах, які знають за нами. Вони роблять це не з метою благочесті або чесноти, але для того, щоб привести найпростіших у відчай».

В древньому Патерику описується як одного разу учні розповіли своєму старцю, що хтось бачить ангелів. "Не велике діло бачити ангелів, – відповів святий, – важливіше бачити свої гріхи!" Але в новоявлених проповідників не так. Вони стверджують що не грішать, і взагалі вже не можуть згрішити, "інакше ми не могли б зцілювати" – каже "матушка Соф'я". Невже вона не читала послання Ап. Іоанна Богослова, свого "небесного вчителя": "Коли кажемо, що не маємо гріха, –обманюємо самих себе, і правди немає в нас"(1Ін. 1,8); а ап. Яків пише: "Всі ми багато грішимо"(Як.3,5).

Культ

В Нововолинську послідовники Софії збираються в приватному будинку в центрі міста. Діяльність їхня суворо законспірована – нових адептів приводять на зібрання виключно з "благословення" керівників. Основну увагу приділяють молоді та людям великого достатку. Це й не дивно, адже чи не головним пунктом їхнього вчення є десятина. Під час проповіді наводяться десятки прикладів того як карає Господь за несплату десятини. Наголошується, що десятину треба давати не в церкву, не бідним чи сиротам, а саме "отцю Володимиру" та "матушці Соф'ї". Взагалі вони не соромляться фінансової сторони своєї діяльності. Обов'язкова плата за вхід на зібрання становить 5 гривень, за "вичітку" – 25гривень. Врахуйте, що зібрання і "вичітки" відбуваються майже щоденно, а десятину платять не з того, що лишилося, а від загального прибутку, – після двохтижневих гастролей цілителів кишені адептів лишаються пустими. На запитання чому вони не лишаються в Нововолинську на довше, "матушка Соф'я" чесно відповіла: "Кишені прихожан не витримають". Як тут не пригадати вислів засновника секти «Сайєнтологія» Р. Хаббарда: «Щоб стати багатим, потрібно створити свою релігію».

София Святодух (Лепша Лариса Ивановна)
Оцій жінці з вульгарним поглядом обдурені нею люди поклоняються як богу


Зібрання проходять у домі, де і живуть гастролери коли приїжджають в Нововолинськ. Велика кімната застелена килимами, на стінах багато ікон. На столі, покритому церковною парчею лежать Біблія, молитвослов та кілька інших книжок. Над цим столом ікона Спасителя та фотографія Софії з Дніпропетровська. По боках цього стола стоять художньо вирізьблені крісла – трони "батюшки" й "матушки". З них вини віщають прихожанам, які сидять довкола.

Після тривалих проповідей усі стають на молитву. Припускаючи помилок в наголосах "отець Володимир" читає декілька молитов (чомусь російською, а не церковнослов'янською). Далі вмикається спокійна музика, прихожани закривають очі, починають медитувати. У цей час "батюшка" з "матушкою" роблять над кожним загадкові паси руками, дзвонять над головою дзвіночком, кроплять "святою" водою. Вони спілкуються з бісами, яких, начебто, в кожній людині багато, повелівають їм вийти. Щоб бісам легше виходилось адепти повинні активно позіхати і прислуховуватись до своїх відчуттів: чи не відчувається тепло, холод, не кружиться голова. Як Ви, мабуть, здогадалися у такій атмосфері цікавих відчуттів довго чекати не приходиться. І тут всі сідають і починають ділитися враженнями. Цілителі підбадьорюють: мовляв, все це свідчить про скоре зцілення від хвороб, очищення аури, покращення матеріального становища. Одразу передаються застереження – хто засумнівається у дієвості сеансів чи в авторитеті "наставників" – неминуча кара Господня у вигляді онкологічних захворювань.
Проводяться також "освячення" води, вина, солі, мила, маку, викачування яєць.

При першій зустрічі сектанти запевняють, що вони православні і ходять у храм. Пізніше Вам скажуть, що в церкву ходити не треба, а тільки до них. По неділях вони проводять кощунственний обряд "причастя" – блюзнірську пародію на Таїнство Євхаристії.

Зі всього вищенаведеного можемо зробити висновок, що нововолинські проповідники так звані "отець Володимир" та "матушка Соф'я" є представниками тоталітарної секти і не мають жодного відношення до Православної Церкви. І більше того – їхнє вчення, сповнене блюзнірства, близьке до сатанізму.

Примітка:

Тоталітарними сектами, або деструктивними культами називаються секти, що порушують права своїх членів і наносять їм шкоди шляхом використовування певної методології, що називається "контроль свідомості.

Секти – це не нове явище. Скільки існувало людство, стільки існували і секти, що складаються з груп фанатиків, що йдуть за лідером. Наша країна традиційно багатоконфесійна; всю її історію люди, що сповідають різні релігії, жили поруч один з одним, з повагою відносились до права сусіда вірувати по-своєму, вільно і свідомо вибирати свої релігійні переконання. Але саме цього права прагнуть позбавити людину тоталітарні секти. Майстерна мімікрія під Церкву і "православні" декорації допомагають недосвідченій публіці прийняти дійство ряджених за справжню церковну місію, зробити пожертвування, прийти на зібрання.

Тоталітарні секти будуються навкруги тоталітарного лідера. Слово "релігія" значить зв'язок, зв'язок особи і особовим Богом. В тоталітарних сектах поклоніння Богу фактично замінюється поклонінням богоподібному лідеру. Все починається з особи лідера і все замикається на ній. Ми бачимо, що пані Софія з Дніпропетровська має в секті необмежену владу й авторитет.

Отже, секта Софії не має нічого спільного з християнством, і використовування нею православної символіки та термінології є брехнею та блюзнірством.

Підготував Віктор Мартиненко  
http://www.vv-orthodox.org/index2/index208/index208.htm

  << НА ГЛАВНУЮ >>

Hosted by uCoz